Fy fan vilken bra dag det har varit hittils.



Ja usch vad den har varit bra. Det börjar med att mamma och Kim kom
in till mig imorse och grattade mig. Fick tre tröjor, lite smycken, en parfym och
lite annat. Sen när jag kom in till NO-salen ropade alla tjejer i klassen GRATTIS!
Hihi blev jätteglad och sen hade vi vanlig NO-lektion och typ när halva lektionen
hade gått säger läraren att alla ska ställa sig på, håll i er nu BÄNKARNA, haha
och jag var också påväg att göra det, då säger han Linn, du slipper. Så
alla stod och tittade ner på mig och sjöng Ja må hon leva. När de hade
sjungit klart sa han att man kunde passa på att ge mig en kram. Sen
att man kunde göra det just då och alla som inte gav mig en kram, skulle
göra typ 5 eller 15 armhävningar, det slutade med att jag fick kramar av
ALLA tjejer och ALLA killar, haha det var kul! :D ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0